الجمعة، 17 أكتوبر 2008

أختي أماني...

وحشتيني يا نور المنى...
أختي الكبيرة..أماني..وحشتيني بجد!
حبيبتي امتى هترجعي؟طالت الغيبة!!ومحتاجة وجودك
والله كنتي دايما بتخففي همومي..والمرة دي يا أماني الهم تقيل حبة..
حتى لو أنا بضحك على نفسي وبقول أنه مش كبير أو انه مش فارق معايا..
لا بجد..هو فارق وفارق كتير كمان..مش عارفة أوصل ليكي ازاي؟
مش بعرف أكلمك في التليفون ..يعني أنا أصلا ماليش في كلام التليفونات..
وازاي هوصل ليكي في رسالة مثلا؟!..وانتي كمان مالكيش في النت!!
يبقى اللي ممكن أعمله هو اني أفضفض هنا وأطلب من ربنا -سبحانه وتعالى
ان احساسي يوصل ليكي كده مع نفسه..هيوصل بالدعاااء ان شاء الله!!
والله يا أماني الحال صعب..مش عندي لوحدي ..لا ..الحال في البيت كله..مشتاقينلك أوي..
كل المشاكل اللي احنا فيها دي محتاجة روحك الطيبة اللي زي النسمة الخفيفة اللطيفة
تيجي تخفف عنا همومنا دي..هتيجي امتى بئه؟!بالله عليكي ما تتأخريش أكتر من كده..
أنا مستنياكي وكلنا مستنيينك حتى لو ما قلناش لبعض اننا محتاجينك فأنا متأكدة اننا محتاجينك..
ومحتاجينك أوي كمان...يا رب تعدي الايام بسرعة وتيجي بئه..ونرجع نفلرح تاني زي زمان..يا رب
اللهم احفظها واصحبها في غربتها وردها الينا سالمة مطمئنة منتصرة..واعف عنها في الدنيا والآخرة..
اللهم لا تحرمها معيتك ولا عطاءك الواسع يا كريم..أماني أختي..الدكتورة أماني..ربنا يحفظك حبيبتي...
اللهم اني استودعك اياها ودينها وحياتها وحالها كله..اللهم كن معها ..وكن لها ولا تكن عليها..صحبتك ملائكة الرحمن أختي الطيبة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

تفضل بتعليق أو مناقشة..بوركتم